Pages

torsdag, juli 02, 2009

Sommarnyheter

Hemsidan är helt omgjord eftersom det är så varmt på dagarna att det inte går att göra någonting, här har vi haft 32 grader i skuggan.

Nu hoppas vi dock på att det blir något svalare, för hundarnas skull om inget annat. Det är tur att det finns både takfläkt samt golvfläktar för nu går de för fullt. Och när klockan närmar sig 21 på kvällen väntas den härliga kvällspromenaden med bad som vi har tagit varje dag denna vecka.

Vad har då hänt på hemsidan, jo dels är det en helt ny layout och jag hoppas att ni ska trivas även på denna. Jag har tagit bort samtliga pop-up fönster. Sen har jag tagit bort gästboken, så ni som vill lämna små kommentarer kan göra det antingen i bloggen eller varför inte skicka ett mail via kontaktsidan.

Bloggen har ännu inte bytt layout och det kommer tyvärr att dröja lite, eftersom jag tänker försöka få iordning fotoalbumet istället. Det har ju tagits en hel del nya kort under detta år, men eftersom jag inte har varit nöjd med de fotoalbum jag har lekt i så har det heller inte uppdaterats några foton. Dock har jag antagligen fått till ett bra fotoalbum så nu kanske alla foton kommer upp även valpköparnas foton som jag har fått tillstånd att visa.

0 kommentarer: