Pages

torsdag, oktober 09, 2008

Bitas

Här kommer då den utlovade fortsättning på valparnas dag, och jag fick även prova på hur det känns att bli biten i tårna. Så min älskade dotter, nu vet jag hur det känns.....

Valparna

Vad är det som händer där utanför valplådan??? Kanske man ska ta och rymma när matte har gått härifrån..

Valparna

Tänk att inte matte kan se skillnad på oss ändå, då slapp man dessa rosetter som kliar så mycket. Men matte säger också att det är bra att vi lär oss att ha något runt halsen för då kommer det att bli lättare för våra nya mattar och hussar när de ska ha oss i koppel.

Valparna

Puss på dig min kära syster, undrar om du vill leka med mig

Valparna

Att bita på min älskade minisyster är gott och hon är ju nämligen söt som en riktig mumsbit. Och man måste ju bara smaka på allt som är sött och gott, det går kanske att äta.

Valparna

Fast för det mesta är jag supersnäll, matte tycker att jag är go. Och hur kan hon veta det när hon inte har smakat på mig. Däremot så kan hon få såna där konstiga pussryck och ta upp oss en och en och bara pussa på oss.

Ibland är det jobbigt för vi vill hellre leka med henne, men hon säger att det är viktigt för oss att känna närhet och kel och gos med de s.k tvåbenta. Matte säger att vi blir mer harmoniska då, undrar vad hon menar med det.....

Det var allt för oss denna gång, nu kommer vi att lämna över bloggen till matte och våran moster som ska skriva lite och berätta vad de gjord igår.

Men vi syns väl imorgon, men innan du lämnar oss för idag. Du har väl inte glömt att lägga en röst på vad vi ska heta. Du kan rösta här:

Döp kullen
Vad ska nya kullen heta???
Mallard "kullen" (Gräsand)
20%
Wigeon "kullen" (Bläsand)
0%
Sandpiper "kullen" (Snäppa)
40%
Woodcock "kullen" (Morkulla)
10%
Qual "kullen" (Vaktel)
0%
Sandgrouse "kullen" (Flyghöna)
0%
Wagtail "kullen" (Ärlor)
30%

20 röster totalt

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: