Pages

lördag, oktober 04, 2008

Framgång

Jag är så glad, kenneln har ytterliggare fått en framgång idag. Husse har nämligen varit iväg tillsammans med Cheéri på ytterliggare ett öppenspår på viltspårssidan. Och utan tvekan så tog det ytterliggare en 1.a idag. Och domaren var så otroligt nöjd över denna unga dam att han kunde tänka sig ha med henne på "skarpa" eftersök. Så trygg hon visade sig i spåret och ändå så ung var henne stora plus.

Cheéri fick följande kritik av domaren:

En ung tik som gör ett bra jobb hela spåret. Hittar skanken efter 13 minuter.
Lycka Till!!

Hon fick även full poängpott dvs. 42 poäng, och hade detta varit en domare som även delade ut HP så skulle hon ha fått ett idag. Men tyvärr denna domaren delar inte gärna ut HP, varför vet jag ej.

Vi har tillsammans med Cheér firad nu under kvällen med gott att äta, som fasanpaté, rökt hjortskinka m.m och Cheéri fick en STOR bit blodpudding.

Cheéri

Cheéri

Cheéri

Jag kommer under morgondagen att uppdatera med nya kort på valparna samt lite annan information om de små. Det börjar nämligen hända saker i valplådan.

Jag har även fått tagit del av ett ljuvligt samtal idag, som jag har väntat på hur länge som helst så snart kommer det en överraskning hit. Och vad det är, ja det återkommer jag till när det blir dax.

På återseende...... Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: