Pages

fredag, oktober 10, 2008

Sötnosar

Eftersom jag inte var hemma under onsdagen blev det inte så många kort tagna på valparna, men några blev det dock.

Valparna

Här har vi pojken brun som har hittat mattes fot, och testar om den är god att bita i. Jag kan lova er att det känns som om man får en gädda i foten. Och ändå biter han ännu inte så hårt.....!

Valparna

Här har vi fröken grå/beige, jag älskar hennes härliga uttryck. Hon har redan nu glimten i ögat.

Valparna

Sen avslutar jag med fröken gul, som är den som alltid kommer förstupp i mitt knä och ska kura och gosa.

Ni ska veta att jag tycker att det är jätteroligt att ni vill vara med att rösta fram kullens gemensamma namn. Och ni kan ju lägga en röst per dag fram till söndag. Ska det bli Sandpiper-kullen eller Wagtail-kullen, ja lite avgör faktiskt ni läsare...

Så fortsätt rösta.....!!!! ***Hemsidan***

Innan jag avslutar bloggen så vill jag informera om att det är lite driftstörningar som berör fotoalbumet, ibland hjälper det att uppdatera sidan men ibland får man komma tillbaka senare. Löser sig inte problemet under helgen kommer fotoalbumet tillfälligt att flyttas till en annan server.

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: