Pages

torsdag, oktober 02, 2008

Tänder

Nu har vilddjuren alias sötnosarna fått tänder och de är otroligt aktiva i valplådan. Så nu börjar det bara att bli svårare och svårare att ta kort. Men här kommer ett av de bästa från gårdagen.

Valparna

Men det är väl bara att vara enträgen så tillslut kommer de där superfina och gosiga korten.

Idag har jag redan tagit många kort på de små, och fler kommer. När jag gjorde rent i valplådan nu på morgon så blev det att jag tog fram en flyttkartong för att ha valparna i medans jag gjorde rent. Det är nämligen lättare att inte ha 8st busiga valpar medans man byter både liggunderlag samt tidningar. Så när jag sen var klar så tog jag en och en och började kela och titta lite extra på dom.

Och sen när alla väl hade kommit tillbaka till valplådan la jag mig och gosade med allihopa och då somnade dom. Några är dock lite påverkade att tänderna är på väg, för det är ju som med spädbarn, det kliar, gör ont så några låg och gnydde i sömnen. Men så fort jag var där och masserade dom så blev det lugna och tysta.

Nu ska jag faktiskt ta och sy valparnas halsband, så förhoppningsvis kommer det nu att bli lättare att se vilka jag fotograferar.

På återseende...... Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: