Pages

söndag, oktober 12, 2008

Det ska börjas....

Det ska börjas i tid det som krokig ska bli.... Ja så lyder ett ordspråk som jag faktiskt gillar. Här har lilltjejen alias rosa tjejen redan funnit sin plats på mattes huvudkudde. Jag är väldigt förtjust i denna tjej så jag fundera redan nu ganska starkt om hon ska få stanna. Men mycket kan hända, det är ju dock 4 veckor kvar.

Valparna

Valparna

Nu är vi återigen supermätta i magen efter ett riktigt skrovmål

Valparna

Men man måste ändå upp i mattes knä innan man somnar, matte är nämligen supergo att kela med......

Valparna

Man blir så trött efter maten att man kan sitta och sova, strax efter jag hade tagit detta kort så föll hon omkull och fortsatte att sova.

Ni har väl inte glömt att ni kan rösta fram till kl 24.00 ikväll, så var med nu i sluttampen och rösta fram vad kullen ska heta. Jag är jättetacksam för att ni vill hjälpa till.

Så fortsätt rösta.....!!!! ***Hemsidan***

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: