Pages

måndag, oktober 13, 2008

Dagens

Dagens blogg kommer att vara lite annorlunda, för idag kommer det att finnas totalt 9 inlägg för jag tänker presentera resp. valp i varsitt blogginlägg. Det kommer även att finnas en speciell sida på hemsidan där jag kommer att fylla på nya bilder på resp. valp.

Valparna

Korten kommer att tas 1ggr/vecka, då är det lättare att se hur de utvecklas. Denna sida kommer troligtvis att bli färdig någon gång under kvällen/morgondagen

Nu är röstning på kullnamnet slut och det blev följande resultat:

Sandpiper "Snäppa" 43%
Wagtail "Ärlor" 36%
Mallard "Gräsand" 9%
Woodcock "Morkulla" 7%
Sandgrouse "Flyghöna" 5%
Wigeon "Bläsand" resp. Qual "Vaktel" 0%

Jag vill tacka alla som har lagt en eller flera röster på vad den nya kullen ska heta. Så nu är det inte så svårt för mig att bestämma mig. Jag har tvekat mellan Sandpiper och Wagtail, men med eran hjälp så kommer det att bli Sandpiper-kullen.

Jag har redan fått till namnen fullt ut och kommer att presentera dessa så snart som möjligt.

Om du är intresserad av att arbeta med din hund så finns det några underbara valpar kvar att tinga.

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: