Pages

torsdag, oktober 09, 2008

Händer mycket

Nu händer det hur mycket som helst i valparnas utveckling, ibland hinner man tyvärr inte med att fotografera allt som händer. Kanske man skulle börja hänga kameran runt halsen så att den finns tillgänglig hela tiden?????

Men tyvärr är detta inte möjligt eftersom den då hänger ganska mycket ivägen, men jag försöker fotografera så mycket som möjligt.

Tack alla ni för att ni vill vara med och rösta fram namnet på kullen, ni kan lägga en röst per dag och ända fram till söndag. Så det är bara att fortsätta rösta på erat favoritnamn.

Att det inte blev något bloggande under gårdagen berodde på att jag var iväg med en av mina vuxna hundar. Mer om detta i ett annat blogginlägg som kommer lite senare ikväll.

Men här kommer bilderna som togs i tisdags, och som vanligt blev det en hel del bra kort så bloggen kommer att delas i två avsnitt. Och här kommer första avsnittet.....

Valparna

Nu tycker valparna att det är mycket roligare att vara aktiva och framför allt då matskålen kommer. De börjar faktiskt bli duktigare och duktigare att inte trampa runt så mycket i själva maten, dock har inte alla lärt sig matvett ännu men det kommer allt eftersom.

Valparna

Varför inte leka en stund medans de andra äter klart, det är ju dom som aldrig för nog med att äta. Och då måste man ju invänta de andra innan matte sätter ner oss i en flyttkartong för att kunna göra rent inne hos oss.

Valparna

Nu är vi samlade i flyttkartonger, det är tur att matte är snabb och effektiv att byta inne i våran valplådan för vi vill inte ha det så trångt en längre stund.

Valparna

Jag är busig och hoppar upp och ner, och hoppas att någon av mina syskon vill leka med mig

Valparna

Att utforska leksakerna som matte lägger ner i lådan är ganska roligt, men jag är så mätt att jag tror att dt är bättre att jag kryper upp på filten och sover.

Det var allt för detta blogginlägg, men det kommer mera. Så återkom om ca ett par timmar då har matte hunnit uppdatera resten om våran dag.

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: