Pages

söndag, oktober 05, 2008

Stoj & lek

Idag har jag suttit i flera timmar och bara studerat valparna som leker och stojar i valplådan. De har även börjat morra mot varandra och bita varandra. De börjar även få små personligheter, så nu är det lättare att göra personliga studier på de alla. Det finns två alt. tre som utmärker sig mest. Och det är lilla svarta tiken (gammelrosa band), bruna tiken (rött band) samt den bruna hanen (turkost band)

Men jag har idag fastnat mest för den ljusblåa hanen som ni ser här nedan

Valparna

En liten funderare, som undrar vad livet kommer att bära med sig för honom.....

Valparna

Att komma till matte när hon sitter i valplådan och bli kelad är det bästa som finns tycker han....

Valparna

Och jag avslutar dagens blogg med ett kort på den bruna tiken (rött band) för denna dam har nämligen redan visat vad skåpet ska stå. Hon har nämligen börjat rymma från valplådan, och vill vara med de stora hundarna. Helst vill hon ligga i soffan tillsammans med husse och matte.

Så det är lite svårt att inte fastna för denna dam, men jag har lovat mig själv att fortfarande ha ett öppet sinne eftersom det ännu är lite för tidigt att avgöra vilken tik som ska stanna.

Vill du se flera kort så hittar du som vanligt på hemsidan.

Godnatt......

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: