Pages

onsdag, oktober 15, 2008

FTP Strul

Idag har jag inte kunnat uppdatera någonting eftersom jag har haft problem med min FTP, dock har det släppt nu ikväll. Så äntligen har jag kunnat uppdatera samtliga tagna kort på valparna och dessa kort finns nu i vårat fotoalbum.

Grafik

Jag har fortfarande problem med att kunna ladda upp grafik på min grafiksida, men jag hoppas att detta ordnar sig också inom snar tid, det börjar ju bli tajm på att släppa ännu mera grafik och även börja skissa på julgrafiken. Hur konstigt det än låter.

Om jag orkar och hinner så kommer jag att försöka uppdatera bloggen en gång till nu ikväll och det är med nya härliga bilder på valparna.

Om du är intresserad av att arbeta [jakt, lydnad m.m] med din hund så finns det några lovande, underbara valpar kvar att tinga. För mer info gå in på **hemsidan**, eller varför inte slå en signal. Jag är anträffbar hela dagarna fram till 17.00 och jag berättar gärna mer om valparna och kombinationen.

Grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: