Pages

torsdag, juli 17, 2008

Bloggawards.....!!!!

Award

Mina favoritbloggar, ja det blev fler än 5, men det är ju så svårt att välja för alla är ju lika duktiga på att blogga om både ditt och datt. Så när jag nu ska utse mina vänners bloggar kunde jag faktiskt inte bestämma mig för vilka, men dessa blev det iallafall. Så ni som står här nedan kopiera bilden och lägg den i eran blogg och utse era favoriter.

Här är mina favvobloggar:

Fonkebakken´s
Golden Wizard´s
Gottigottas
Martina, Enzo & Girre
Ida´s hundar
Poppe
Cartier & Rippe - Härifrån fick jag min Bloggawards
Barro & Pilo

Jag kommer att uppdatera bloggen ytterliggare en gång idag, men senare för nu håller jag på att måla vardagsrummet....! ÄNTLIGEN!!!!!

Så det kommer bilder därifrån under kvällen......

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: