Pages

onsdag, juli 02, 2008

Myzan löper......!!!!

Äntligen har jag fått det efterlängtade samtalet från Myzan´s matte och husse.

Myzan har börjat löpa!!!!!!!!!!!!!!!

Och gissa om jag gav upp ett glädjetjut, det var som en härlig ljuv musik i mina öron. Och detta glädjebeskedet ger mig nya krafter att orka fortsätta med min lilla renovering.

Så idag kommer jag säkert att sätta stereon på "hög" volym och gå och sjunga medans jag städar och fejar.

Tänk att förhoppningvis kommer jag snart att ha småttingar här hemma igen. O´gud vad jag älskar den tanken, jag kommer att snusa ihjäl mig på de små. Ni kan följa Myzan och Fille och deras väg genom parningen och den alltför långa väntan tills valparna föds i valpbloggen, ni hittar den under Flatcoated/Planerade kullar/Kull1 eller följ länken >>>>>

Sätter en ett kort från Myzan och hennes syskon som små, här är de nästan 4 veckor gamla..

Woodpeckerkullen

Nej nu ska jag fortsätta och feja och stöka här hemma så att jag kan börja koppla av och bara njuta av tanken på att få småttingar igen.

Gästbok

0 kommentarer: