Pages

måndag, juli 21, 2008

Falskt alarm.....!!!!

Ibland vet jag inte vad som händer med hundarna, men nu verkar det som om Pyret har gett mig falskt alarm, hon löper INTE.....!!!!!!!!

Och hur kan jag då vara så säker på detta, jo jag började tycka att det var konstigt att jag INTE såg några blodfläckar vare sig på golvet eller i sängen samt att varken Pyrets pappa eller min mors hund är ett dugg intresserade av Pyret. OCh då hade jag nämligen räknat ut att det borde de vara eftersom jag skulle nu till helgen åka och provpara Pyret.

Så under hela dagen har jag gått och torkat henne i baken för att bli 100% säker och jag får inte ens ett knapphålshuvud till blod på pappret, men däremot får jag allt surare hund som tycker matte är jobbig som hela tiden kommer med sitt papper. Men nu får hon vara ifred...

Så det blod som husse såg var inte därifrån det skulle komma ifrån utan för att Pyret har haft magsjukan och troligtvis har ett litet blodkärl brustit allt bajseri som hon råkade ut för.

Så nu blir det att starta henne iallafall på jaktprov nu på lördag tillsammans med sin bror och far.

Så nu väntar jag då med spänning när Pyret tänker börja löpa på riktigt, men tills dess tar vi en dag i taget.

Gästbok

avdelare

1 kommentarer:

Anonym sa...

Min hemsida är www.malinm.se Där du var :) Det ligger bilder på mina berner lite överallt i bloggen. Kika i kategorierna "Bilder på mig och annat", tror det ska finnas några bilder på dom där =)