Pages

onsdag, juli 23, 2008

Kär och galen.....!!!!!

Å´h herre gud....!!!! Jag är KÄR!!!!!!!

Vad har hänt???? Fattar ingenting, jag som trodde att jag var nöjd med det jag hade....!!! Men ni fattar inte, det knyter sig i magen varje gång jag möter blicken, sen kommer fjärilarna. Jag börjar darra och mina ögon glänser av åtrå.....

Men jag vågar inte gå fram och säga att jag är KÄR i dig.....För du är inte min, men jag vill ha dig....!!!!!!

Du har blivit min stora dröm.....!!!!

Vad har jag då blivit så KÄR i då???? Jo i en bil, och inte vilken bil som helst. En mini cooper, helst cab.....

Mini Cooper

Jag kan riktigt se mig glida fram i denna lilla härliga bil.....! Jag kör och hundarna sitter i det lilla baksätet med fladdrande öron och vi tillsammans njuter av vindens hastighet......!

Men det är väl bara att fortsätta att drömma, men ibland kan drömmar uppfyllas.....!

Have a nice day, keep dreaming.......

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: