Pages

lördag, juli 19, 2008

Färdig.....!!!!

Nu är äntligen vardagsrummet färdigt. Jag är helnöjd, det blev verkligen som jag ville ha det och som jag hade en bild av uppe i huvudet.

Så nu kommer det att bli många härliga höstmåltider intagna vid matbordet.

Vardagsrummet

Såhär såg det ut när det var färdigmålat med alla lager av färg, möblerna står fortfarande upp på varandra.....

Vardagsrummet

Här har nu alla möbler kommit på plats, nu är det tavlornas tur.....

Vardagsrummet

Så här blev vardagsrummet när det blev klart, min älskade flattavla som jag fick av min älskade dotter fick bli inramad av mina vägglampetter. Takkronan blev tyvärr inte utbytt idag, den kommer på plats imorgon eftersom jag ska göra rent varenda prisma. Sen kommer det att komma även en matta under bordet men den är fortfarande på kemtvätten...

Nej, nu ska jag ta lite gott att äta och sätta mig i soffan och bara njuta och softa....

Ha dé......!!!!

Gästbok

avdelare

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Vad snyggt det blev i vardagsrummet :)
Har suttit och gått igenom hela bloggen, har varit på en liten tripp med husvagnen i helgen. Grattis till lyckad parning.
Ha det så bra
Kramiz