Pages

torsdag, juli 17, 2008

Snabbis.....!!!!

Award

Först vill jag även skicka denna bloggawards även till min dotter, jag älskar att läsa hennes blogg.

Christina

Sen kommer även här en snabb uppdatering om hur det går för vardagsrummet, det var dock bökigare än vad jag först hade väntat mig och detta beror på att tapeten under har skrovligt mönster. Så för att det ska räcka med två eller tre lager vitt så måste jag vara jättenoga att det kommer färg överallt. Så här såg vardagsrummet ut innan jag började:

Vardagsrum

Här kan man se att jag att märkt ut på väggen var "mitt"linjen ska vara, under den så ska det bli en härlig grön färg.

Vardagsrum

Äntligen är första vita lagret målat och jag börjar känna av det i armarna, men det är bara att bita ihop eftersom jag hade tänkt mig att jag skulle ev. hinna måla första lagret med grönt också. Så då gäller det att den vita färgen blir färdig målad så fort som möjligt. Så det är väl lika bra att fortsätta, hörs snart igen......

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: