Pages

måndag, juli 21, 2008

Nyheter......!!!!!

Numera kommer jag faktiskt att börja blogga om både ditt och datt i bloggen, och detta beror på att jag har fått massor av nya besökare tack vare renoveringen. Och för att kunna behålla dessa besökare, så kommer jag även att blogga om de mest vardagliga ting. Och ibland kommer bloggen även att uppdateras flera gånger per dag, och det är för att lägga resp. blogg under resp. rubrik. Så ni som vill läsa om hundarna kan klicka på rubriken hundar, och ni som vill läsa om övrigt kan göra det m.m.

Och jag börjar dagens blogg med att rekommendera denna länk om ni vill tjäna pengar på ert surfande. Det kostar inget att bli medlem och du tjänar pengar på både ditt surfande och handlande.

plusikassan.se

Sen har jag även gått med i Team Friends, där man länkar till varandra och besöker varandras bloggar och efter du har fått 5000 unika besökare så får du utbetalt 150:- (Detta gäller enbart Metrobloggen). Vill du vara med, så starta en blogg på http://www.metrobloggen.se, du behöver ju inte avsluta din gamla blogg utan behåll även den......

Ha dé......!!!!

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: