Pages

fredag, juli 18, 2008

Första lagret.....!!!

Nu är första lagret målat med den andra färgen, ja den är grön......!!!

Vardagsrum

Det är så skönt att slippa och se den där terracottafärgen som nu har varit på väggarna sen jag flyttade in för en massa herrans års sedan. Nu kanske äntligen vardagsrummet kommer att bli som jag vill ha det. Ni kanske tycker att det ser skumt ut att ha vitt och grönt på väggarna, men kanske ni tycker annorlunda när hela vardagsrummet blir klart.

För alla tavelramar kommer att målas med en mahognyfärg och sen kommer det att komma upp vägglampetter och taklampan kommer att bytas ut. Men allt detta småplock kommer att fixas när hela rummet är färdigmålat......!

Nu kommer jag att ta en liten ofrivillig paus på ett par timmar, för jag måste tyvärr åka och jobba, och sen blir det en promenad med hundarna innan jag fortsätter. Men för att inte penseln eller rollen ska "torka" medan jag är borta har jag lindat in allt i plast.

Ja, nu vet ni vad jag ska pyssla med resten av helgen, men till er alla som är lediga önskar jag en riktigt härlig helg.

See You!!!!......

Ps! Ni har väl inte missat att jag har börjat uppdatera valpköparnas fotosida.

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: