Pages

tisdag, juli 22, 2008

Shopping......!!!!!

Det var meningen att det skulle ha blivit ytterliggare en uppdatering i bloggen under gårdagen, men ödet ville annorlunda.....

Så jag uppdaterar idag istället från min shopping som gjordes igår. Jag åkte in till Sundbyberg, till en jättehärlig tygaffär där jag kan gå i flera timmar. De har nämligen hur mycket tyger som helst och hur läckra också för den delen. Jag var ute i första hand efter ett tyg som jag kunde klä om mina soffkuddar med och jag hade en aning om vad jag letade efter, så när jag hittade tyget så passade det perfekt till mitt ändamål.

Soffkuddar

Här är tyget som ska pryda mina soffkuddar......

Sen passade jag även på att köpa lite fler tygfärger till nyckelringsdummies som jag håller på att sy, det blev följande färger...

Nyckelringsdummies

Jaktgul, Ljusblå, Ljusgrön, Marin, Orange, Blålila, Jaktorange, Lila samt Cerise

Vad händer annars idag då, jo det ska fortsättas att fixa och trixas med vardagsrummet, det är ju dock lite kvar. Och sen ska jag börja förbereda köket för en omgång renovering. Men först blir det en ljuvlig förmiddagsfika tillsammans med min älskade mamma. Måste ju få höra hur min älskade bror mår, åkte nämligen in till sjukan med honom igår, så man är lite orolig.

Föresten måste bara få skryta lite.....!!!! Båda mina bröder är datafanatiker och de har alltid "pikat" mig för att tjata om både ditt och datt när det gäller data/hemsida/design m.m

Men igår blev jag faktiskt alldeles paff, då min älskade bror berättade att han hade varit inne och surfat runt på min hemsida. Och han gav mig betyget MVG ++++, så nu är jag extra stolt över hemsidan. För får man dom orden från en kritisk broder, ja då måste ju faktiskt hemsidan vara snygg och funktionsduglig. Han lovade också att han skulle gå in på mina andra sidor, och vara kritisk även mot dom. Så nu väntar jag med spänning på vad han kommer att tycka....

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: