Pages

söndag, juli 06, 2008

Husse har gjort DET.....!!!!

Husse och Gizmo har bärgat SVCH-titeln. Och de fick även i kritiken "Väl förd", så gissa om jag, matte var enormt stolt över mina grabbar igår.

Championat

SVCH Fonkebakken´s Gizmo til Dark Flyers

Gizmo

Det blev lite firande och mys med god mat tillsammans med hundarna. Nu är det dax att skicka efter nästa diplom som kommer att pryda vardagsrummets vägg så snyggt. Det är ju tur att vardagsrummet kommer att bli ommålad under näst vecka. För just nu ligger alla tavlor och SVCH diplomen nerpackade och jag bara längtar tills jag får sätta upp dom och sen ska jag bara sitta och njuta och känna lycka över mina duktiga hundar "skryt". Ja jag vet att jag skryter, men shit the same. Jag är superstolt över mina hundar, och det har jag all rätt att vara......!!!!!

Myzan är nu på sitt sjätte löpdygn så snart bär det iväg till fästmannen som faktiskt är på semester här i Stockholms skärgård. Jag vet inte vad som är värst väntan på att få åka och para eller väntan på att se om det blir några valpar???? Väntan är iallafall jobbig just nu......!!!

Och Pyret har inte ens visat intresse av att börja löpa, så vi får väl se när den parningen blir....!

Idag ska jag gå ett träningsspår med Tyzon för han ska starta på KM-viltspår på onsdag. Och det ska bli spännande att gå spår med honom igen eftersom det har varit fokusering på jakt det senaste tiden/året.

Cheéri får apportera lite, men snart lägger vi dummieserna på hyllan för att fokusera oss på viltspåren, för första spåret ska vi försöka gå redan den 23-24/8 eftersom Cheéri fyller 9 månader fredagen den 22/8.

Jag håller även på att flytta grafiksidan till den nya adressen, så ni som har min grafiksida som bokmärke kan uppdatera till den nya adressen. Den är följande: http://dfwebdesign.webb.se Dock är ännu inte all grafik flyttat, men ha tålamod.

Ha en fortsatt bra helg, här sugs det på framgångskaramellerna ännu!!!!!

Gästbok

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!