Pages

fredag, augusti 08, 2008

Det låter stort......

Nu måste jag ändå få säga att det "låter stort när katten skiter"!!!!!

Vad är det då jag menar, jo detta med att får man fler än 5000 unika besökare till sin blogg/månad [gäller Metrobloggen] så får man betalt. Jag skaffade även en blogg på Metrobloggen [http://metrobloggen.se/darkflyers] för att se om man lyckades tjäna en liten extra slant på sitt bloggande, men det verkar verkligen gå trögt, så nu satte jag mig för att räkna ut hur många unika besökare jag måste ha per dag för att komma upp till 5000. Och det var hela 166,66 st och det finns säkert ingen möjlighet att komma upp till Metrobloggen krav, men jag tänker inte sluta blogga för det.

Men däremot tycker jag faktiskt att det börjar låta som orimliga krav samt att jag har fått höra via andra Metrobloggare att det är ändå inte säkert att man får alla besökare godkända. Så att gå ut och göra reklam som Metrobloggen gör tycker jag börja kallas för falsk marknadsföring, eller har du/ni något annat att säga.....?????

Så som sagt vá DET LÅTER STORT NÄR KATTEN SKITER!!!!!!

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: