Pages

torsdag, augusti 28, 2008

Hemsidan

Då har jag tagit bort hela den gamla hemsidan och ersatt den med den nya layouten. Jag har även hunnit med att förnya bloggen så att den passar bättre till hemsidan, dock är det fortfarande lite trixande kvar. Men det får bli ett senare problem att ta itu med.

Som ni märker är Berner Sennen borttagen, detta beror pga tragiska omständigheter som har drabbat min älskade dotter. Där hon var tvungen att fatta det svåra beslutet att skiljas från sin älskade Max, men Max har fått kommit till ett underbart ställe ute på landet. Och Christina kommer att fortsätta att hålla kontakten med honom, dock finns han inte kvar i kenneln och vi vet ännu inte i daxläget om Berner Sennen kommer tillbaks.

Att stötta Christina med detta svåra beslut har tärt hårt på mig eftersom alla hundarna som kommer i min närhet är som mina barn och har därför så otroligt svårt att skiljas från dom, sen att det kom fler tragiska personliga saker gjorde inte saken mycket bättre. Men nu börjar både Christina och jag återigen se ljust på tillvaron, så tillsammans tar vi en dag i taget.

Önskade dock bara att jag bodde närmare min älskade dotter och mitt älskade barnbarn.

Imorgon åker jag och röntgar Myzans lilla mage för att få en liten vink om hur många småttingar som finns därinne, och jag lovar att jag ska uppdatera så fort vi kommer hem från veterinären.

Var rädd om varandra innan det är för sent.

grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: