Pages

onsdag, augusti 27, 2008

Fundering

Nu har jag gjort färdigt hela den nya layouten till hemsidan och funderar faktiskt på att släppa den under kvällen, och detta pga vissa ändringar är redan gjorda på den befintliga hemsidan. Vissa av er kanske redan har märkt några förändringar på hemsidan om ni har surfat runt, och några av sidorna ser då lite konstiga ut eftersom jag har de gamla loggorna kvar.

Men nu ska jag ta en promenad med hundarna i skogen innan jag gör något annat och sen blir det att åka till jobbet för ett par timmar. Så nu blir det inget mer datajobb för stunden, och sen får vi se vilket humör jag är på när jag kommer hem från jobbet. Kan väl berätta att igår somnade jag tillsammans med hundarna i soffan och sov där hela natten, vaknade tidigt imorse över att dels var det ganska tungt att andas samt att det var jättevarmt. Då visade det sig att Pyret hade lagt sig raklång över mig och ville gosa.

Det är nämligen ett finare sätt att säga, Matte jag vill gå ut........!

grafik

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: