Pages

fredag, augusti 01, 2008

Första dagen.....!!!!

Yes, då är det både fredag och första augusti. Och idag jobbar jag mitt korta pass, sen blir det att njuta av fredagen.

Men var har hela juni samt juli tagit vägen, sommaren är ju snart slut.....!! Skolorna börja om ca 2 veckor, och alla mina kollegier kommer tillbaka till jobbet. Och då ska jag snart ha semester........!!!!

I söndags åkte jag, sambon och Linus till Vaxholm för att träffa Linus farmor och farfar för att lämna över Linus till dom, men vi hade bestämt att vi skulle sitta ner och fika och äta glass innan vi skiljdes. Vi hade de hur mysigt som helst, det måste vi snart göra om igen.

Linus

Här är mormors lilla ögonsten, tyvärr hade de inte hans favoritglass Piggelin, så han fick prova Hulken istället. Det gröna var gott, men när han kom till det lila så ville han inte ha mera. Och det kan jag förstå för jag smakade på glassen och det var inte god.

Vaxholm

Utsikt över småbåtshamnen i Vaxholm......

Linus

Morfar....!!!! Vill du byta glass med mig.....?????

Waxholm

Sista bilden från Waxhom, det var meningen att jag och sambon skulle stanna och gå runt och njuta men det var så varmt att jag fick en jäkla huvudvärk, så det var bara att börja åka hemåt. Och när vi var på väg hem så möttes vi av ett kanonsvart/rosa oväders moln mot det hållet som vi bor. Och mycket riktigt det både åskade och regnade när vi kom hem.

Gästbok

0 kommentarer: