Pages

torsdag, augusti 28, 2008

Shopping

Jag var i stan på eftermiddagen och shoppade loss lite, jag behövde nämligen investera i lite nya skor. För jag har börjat märka att mina favvoskor läcker in vatten när det är vått/regnar ute.

Skor
Först hittade jag dessa stövletterna, och jag blev störtförälskad i dom på en gång att jag bara var tvungen att köpa dom. Dock vet jag inte riktigt när jag ska använda dom eftersom jag är en sån människa som typ aldrig använder högklackat. Men men de var så billiga att jag hade råd, och det händer ju faktiskt några par gånger om året då jag faktiskt använder högklackat. Kanske dessa får vara på mina fötter då vi ska ut med jobbet den 8/9 och åka räkbåt.

Skor

Sen hittade jag de skor jag faktiskt letade efter, nämligen de som ska ersätta de gamla. Tyvärr fanns de bara i beige och är då en ganska opraktiskt färg eftersom jag är hundmänniska. Men okey alla skor kan inte vara praktiska i färgerna bara för att man är hundmänniska, och jag gillade dom skarpt och de satt jätteskönt på fötterna.

skor

När jag sen skulle betala sa expediten att köp 3 betala för 2, så då tog jag en runda till i affären och hittade dessa sköna skor. Även dom i opraktiskt färgkombination, men även dessa var så sköna på fötterna att jag inte kunde låta bli att köpa dom.

Imorgon kanske jag shoppar loss igen, behöver ju faktiskt något nytt även i klädesväg, och tänkte då hitta ett par byxor som matchar stövletterna.

Gästbok

Avdelare

0 kommentarer: