Pages

tisdag, augusti 19, 2008

Luften tog slut.....

Luften har gått ur mig totalt, så det har inte hänt så mycket här hos oss. Utan nu hämtar vi mest andan och bara slappar, därför har det blivit väldigt lite med uppdateringar.

Hösten börjar definitivt göra sig påmind, men än så länge kan man hoppa över jackan även när man åker tidigt till jobbet. Men jackan hänger iallafall redo om så behövs.

Jag har varit och hälsat på Myzan och hennes lilla mage finns där, är så nyfiken på hur många småttingar som finns därinne. Men jag får ge mig till tåls till den 28/8 då jag ska åka och röntga henne.

Jag har även varit ute på en hel del långpromenader och har en hel del kort i kameran som jag ska försöka lägga upp på hemsidan, men känner dock ingen inspiration efter datakraschen att hålla på så mycket med den gamla hemsidan eftersom den ska byta skepnad efter den 1/9. Men vi får se hur jag gör, kanske jag bara lägger upp lite bilder i bloggen så länge.

Nej, nu ska jag och hundarna ut i skogen för att ta en sväng och leta efter skogens gyllene guld "gula kantareller", och hoppas på att inspirationen infinner sig när man kommer hem att lägga upp lite bilder.

Höst

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: