Pages

tisdag, augusti 05, 2008

Sova, vad är det????......

Inatt blev det inte mycket sova av. Kan inte få ro över allt som ev. har gått förlorad. Jag hittar inte heller alla mina CD skivor pga städningen som jag har gjort tidigare, de ligger nerpackade någonstans. Och eftersom min hjärna inte tänker tillräckligt klart just nu så hittar jag inte dom.

Jag sitter fortfarande och uppdaterar förlorade filer, och nu märker jag hur mycket jag hade. Ibland undrar jag om man verkligen behöver så mycket, men när jag tänker efter så har jag faktiskt användning av det eftersom jag bygger hemsidor och gör även grafik.

Just nu laddar jag ner hundarnas fotoalbum, och det är en hel del foton vill jag lova. Det är säkert över 7000 bilder.

Min käre bror har fortfarande inte hört av sig, så jag vet inte hur det går med min hårddisk.

Egentligen har jag inte tid över att sitta vid datorn på detta sätt eftersom mitt schema för närvarande är lite tidspressat. Jag börjar verkligen känna att det är dax för semester. Men, men det är bara att bita ihop.....

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: