Pages

söndag, augusti 03, 2008

Ingen dator.....

Det hände en ganska allvarlig sak nu under kvällen, och det var att hundarna började leka och någon hund fastnade med ena bakbenet i mina datasladdar. Detta resulterade i att min externa hårddisk åkte rätt ner i golvet, dock trodde jag att det inte var så allvarligt från början.

Men när jag hade satt i alla sladdar och startat om datorn, ja då hittade han inte min externa hårddisk. Jag slänger mig på telefonen till min käre bror frågar om han har tid för mig imorgon, och tack och lov det har han.

Nu hoppas jag verkligen att han kan rädda min hårddisk, för annars kommer jag att smälla av, för jag kan redan nu se framför mig hur många timmar jag annars kommer att bli sittande för att försöka återställa allt manuellt. Fy f-n, fast det är tur att jag har backup, men tyvärr är den inte alltför ny. Jag har gjort många uppdateringar sen juni......

Och det jag blev mest irriterad över är att jag hade gjort en helt ny layout till min webbshop, och jag hade även lyckats få till en snygg logga som jag verkligen tyckte om. Och för tillfället är allt borta.... shit.....!!!

Nej, det är bara att packa ihop datorn och försöka titta lite på tv innan man går och lägger sig, så att man kommer snabbare till brosan imorgon.

Håll nu alla tummarna att hårddisken går att rädda, skriver om mitt äventyr imorgon.

Gästbok

avdelare

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otur, hoppas din bror kan rädda den.
Håller tummarna
Kramiz