Pages

tisdag, augusti 12, 2008

Ny layout på G......

Eftersom jag drabbades av datakraschen så har jag bestämt mig nu för att göra om layouten på hemsidan. Satt inatt och fnulade eftersom det dök upp en idé i huvudet när jag var på arbetet igår.

Jag tror att jag kommer att bli nöjd, det ser ganska bra ut hittills, jag gjorde loggan och den ser ut så här:

Logga

Hundarna som kommer att pryda loggan är följande från vänster: Pyret, Gizmo[Girre], Tyzon & Pyret igen.

Själva layouten kommer nog att se ut så här:

Dark Flyer´s nya layout

Som ni ser kommer det att vara en stor skillnad, så det kommer tyvärr att ta ett tag innan jag kan släppa sidan, men jag beräknar dock att den ska vara klar till den 1/9.

Jag börjar mer och mer märka av att jag saknar min externa hårddisk och allt som var på den, framför allt grafiken som jag hade skapat för att snabbt göra nya loggor ex.

Men, men efter många om och men så fick jag som sagt till det, och nu har jag faktiskt gjort backup på en gång.

Så nu är det bara att börja jobba med den nya layouten, det är ju mycket information som ska flyttas över till den.

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: