Pages

söndag, augusti 03, 2008

Shopping......!!!!!

Igår åkte jag och shoppade och jag hittade faktiskt min lilla garderob som jag har letat efter så länge in till sovrummet. Men jag trodde först att jag skulle få ta en annan färg på skåpet, men när jag väl talade om för killen i affären att jag helst ville ha vit, så svarade han "inga problem"...

Garderoben som jag hittade är tvådelad, eller man kanske kan säga tredelad. För bakom vänsterdörren kan man hänga kläderna, bakom lilla högerdörren finns det hyllor och under finns det tre lådor. Och den var lagom hög så uppe på garderoben kan jag ha mina snygga förvaringslådor.

Jag monterade ihop garderoben när jag kom hem och jag blev helnöjd eftersom den passade så perfekt, kort kommer när sovrummet är färdigrenoverat.

Jag hittade dock en snarlik bild på Jysk hemsida som jag lånade, fast denna garderob har dubbeldörr på vänster sida och denna är bokfärgad.

Garderob
Bilden lånad från Jysk

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: