Pages

fredag, augusti 01, 2008

Tjock....!!!!

Då har man även hunnit med att hälsa på Myzan för att se hur hon mår, hon har faktiskt börjat få en liten mage redan....

Myzan

Så våra resor ger nog skörd om några veckor....

Myzan var otroligt glad att se mig, kanske hon ser mig som en äktenskapsförmedlare. När jag sen skulle åka hem så ville hon inte lyda husse utan hellre följa med mig hem. Men snart kommer hon hem till både mig och sin syster Pyret, det ska bli så otroligt intressant att se om Pyret kommer att få närma sig Myzans valpar.

Jag tror de kommer att dela mödrarskapet.....Vad tror ni????

Myzan

Här är ytterliggare en helt underbar bild på Myzan, hon är så otroligt lik sin mamma Nova att det gör faktiskt ont i hjärtgropen varje gång jag ska åka ifrån henne. Det ska bli så roligt att Myzan kommer att föra arvet vidare och att en tik ska stanna hemma. Men för att vara helt säkra på att det är valpar i Myzans mage så kommer jag självklart att ultraljuda henne när det är dax.... Och det är ju faktiskt ganska snart.....

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: