Pages

söndag, augusti 10, 2008

Hanhundslistan....

Nu har jag sett att Rasdata är uppdaterad, och Tyzon finns nu med på den berömda Hanhundslistan.

Men bara för att Tyzon är med där betyder inte att han kommer att användas flitigt i avel om det nu skulle bli aktuellt, utan jag kommer att hålla igen. Men det ska bli intressant att se om det är någon som är intresserad av hans linjer, det vore ju faktiskt kul om han kunde gå vidare eftersom jag ser mycket arbetande hund bakom.....!

Om allt går enligt mina egna planer så kommer jag själv att använda Tyzon till framtida kull, vilken tik det blir, det får framtiden utvisa.

Jag har ju totalt glömt bort att skicka in ansökan till kennelklubben om min Gizmo´s SVCH diplom, ska fylla i det genast och skicka in det. Jag har faktiskt redan köpt en snygg ram som det ska ramas in i.

Nu ska jag åka och jobba ett par timmar, sen blir det en härlig långtur ute i skogen för att se om det gyllene guldet (gula kantareller) har börjat komma upp igen efter allt regn. Och självklart följer alla hundarna med.

Gästbok

avdelare

0 kommentarer: